reklamation

Håndværker / Byggecenter

Vi vil bede dig gennemlæse et sammendrag af vores garantibestemmelser, inden du fremsender reklamationsskemaet. Vindues Industriens Tekniske Bestemmelser danner grundlag for vores reklamationsbehandling. NorDan har en politik om at ville levere god service. Dette omfatter også service ifm. reklamationer. For at give dig en hurtig og optimal sagsbehandling, bedes du læse denne vejledning, før du udfylder skemaet for reklamationer.

Obs: Inden udfyldelsen bør du også kontrollere ordrebekræftelsen sammenholdt med de leverede elementer. Kun i tilfælde af uoverensstemmelse mellem disse kan der være tale om fejllevering. Vedhæft/fremsend gerne fotos, som dokumentation. Jvf. Vinduesindustriens Tekniske Bestemmelser skal overflader vurderes på minimum 3 m afstand i diffust lys.

Monteringsadressen

Tømrermester

Trælast / Byggemarked

OBS: Vigtigt du her oplyser den mail, som skal have svar fra NorDan vedr. reklamationen!
CheckboxLabel
Group

Reklamation vedr. vindues-/dørelementer

Ny linje
Group
Ny linje1
Group
CheckboxLabel1
Group

Reklamation vedr. Thermoruder

randzone_visning

Glas er et produkt, der fremstilles og håndteres industrielt og derfor kan ridser forekomme i randzonen under produktion. Disse fejl er derfor ikke reklamationsberettige.

Glas
Ny linje3
Group
randzone_visning

Glas er et produkt, der fremstilles og håndteres industrielt og derfor kan ridser forekomme i randzonen under produktion. Disse fejl er derfor ikke reklamationsberettige.

Glas
Ny linje4
Group
randzone_visning

Glas er et produkt, der fremstilles og håndteres industrielt og derfor kan ridser forekomme i randzonen under produktion. Disse fejl er derfor ikke reklamationsberettige.

Glas

Etage-placering

Hvor i bygningen er reklamationen